wtorek, 29 stycznia 2013


Wielu fanów kultowego serialu Pretty little liars twierdzi, że jedna z kłamczuch może być w A-Team. Co sądzi o tym Troian ? Otóż:
"ARIA: Aria jest bardzo inteligentna i bardzo wrażliwa. Jeśli wziąć też pod uwagę Ezrę to kto wie co się może wydarzyć?
EMILY: Emily zdecydowanie ma również bezwzględną stronę, którą można zobaczyć przez cały sezon.
HANNA: Chyba, że Mona i Hanna są w tym od początku! (No dobra, pewnie nie)
SPENCER: Była w porządku przez długi czas, ale teraz jej wybuch może nastąpić w każdej chwili"

A co Wy o tym sądzicie? Która z przyjaciółek potrafiłaby zrobić coś takiego? Zapraszam do głosowania w komentarzach i sondzie znajdującej się po prawej stronie w narzędziach :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję, Twój również jest wspaniały <3 Oczywiście, dodam Cię przy następnym zalogowaniu : ) DemetriaLovato.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam tego serialu :) wow, ale stronkę masz świetną! [love-ashley.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jaki śliczny szablon :)
    Dziękuję, że mój blog został nominowany do strony miesiąca!
    NN na http://arianagrande-poland.blog.onet.pl/<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie zapraszam na nowy post, który ukazał się na blogu DemetriaLovato :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na NN :) (dobrev-web)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nowy post na DemetriaLovato <3

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie news :) [love-ashley]

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz wspaniałego bloga. Niestety nie wiem, która z kłamczuch może być zamieszana. Dziękuję za nominacje do strony miesiąca!
    Bardzo chętnie dodam Cię do aff i informowanych :)
    Zapraszam na nn na http://emms-watson.blog.pl/ !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że jakby miała być zamieszana to jedna z nich to bym w tym momencie stawiała na Spencer, ale tylko przez to, że kochała Tobey'go, ale na pewno to nie będzie Aria i Emily. Przynajmniej tak myślę. Będziesz mnie informować o NN ? anonymouslife.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem Nenley i zaczęłam prowadzić kolejnego nowego bloga o Victorii Justice. Może dodamy się do affilates? Będzie tam dużo notek mam nadzieję, i będzie bardzi ciekawie. Bardzo podoba mi się twój blog. // Victoria-Daily

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na 2 nowe notki na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na 2 nowe notki na blogu http://emms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Może dodamy się do aff??? :)
    {bilson-rachel.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam zaprosić Cie na moje Fan Site o Ewelinie Lisowskiej
    http://ewelina–lisowska.blog.pl/ . Jeśli tylko chcesz możemy dodać swoje blogi do linek i informować się o nowych notkach.
    Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na nowo otwarty blog vampire-diaries.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń